En rörig kropp blir orolig knopp.

När jag vaknade idag gick jag ut med Gizmo och sen åkte vi bort till Elins esplanad där jag gick in på skopunkten. Kom därifrån med ett par nya gråa höstskor och ett par varma innetofflor.

Älskar de båda 2 och fick dem till bra pris. 

Efter det åkte jag till Netto o handlade lite o mötte upp en vän en snabbis sen hem. Lillebror Jimmie, svägerskan Jenny o lilla Julian kom förbi o hälsade på och sen kom äntligen mamma och hennes lilla hund Frida hit från Örebro och ska stanna några dagar, så jävla mysigt 💗

Mamma hämtade min älskade make på jobbet medans jag gjorde klart maten som blev sataymarinerad kyckling med grönsaker i ugnen och sweet chili sås till det. Mamma verkligen älskade maten och jag blev rätt nöjd med den jag också, Dennis åt o var glad som vanligt när jag lagar mat 😊

Resten av kvällen har vi legat i soffan o pratat o myst och jag o mamma har pratat lite om vad vi ska göra imorrn

Jag o älskling firar ju 10år i Dec så har kikat lite på tvådygnskryssning till Riga med en halvdag iland i Riga med måltidspaket (2 julbordsbufféer och 2 frukostbufféer var), buss från Örebro, och hytt till bra pris men veckan innan vi egentligen firar då det e lättare för D att få ledigt från jobbet då. Ska kika vidare på detta o lite annat innan vi bestämmer oss helt. 

Pratade även med frugan förut idag och funderar lite smått på att ev åka till henne några dagar nästa vecka beroende på vad ekonomin säger ;P

Ryggvärken är precis som vanligt o ”loopar” sig med det psykiska men nu e ju mamma här som sällskap ett tag så jag hoppas att iallafall de psykiska ska bli bättre o att jag slipper fler sjukhusbesök o att de värsta smärtskoven kan hålla sig borta.. men tyvärr har jag ju redan så jävla ont till o från så vissa dagar kommer jag inte utanför dörren utan STOOR ansträngning o många tårar..

Är mer saker jag vill skriva om men blir så rörigt inlägg då och saker jag tycker är så skrattretande plus att jag är sjuukt trött så får bli en annan dag istället 🙂 

Godnatt mina vänner 💗

Om Linda

34 årig tjej som bor med min pekingese valp Gizmo och är gift med min make Dennis i den lilla hålan Skövde.. Här får ni följa mitt liv som bipolär och borderline med alla diagnoser som det innebär, min resa efter min gbp operation i oktober 2014 och mitt liv i största allmänhet. Kommentera gärna och undrar ni över något, fråga :) R.I.P Leya som var tvungen att avlivas den 30/8 -15- 12:16 tog våran älskade lilltjej sitt sista andetag och vi saknar henne varenda vaken minut.
Det här inlägget postades i Förhållanden, Happy Days, Kost och Motion, Manikyr o pedikyr., Mat & Bak, Sex., Shopping., Sjukdom o Hälsa., Tankar o Funderingar, Uncategorized, Unhappy Days, vänskap och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

