Kärlek och respekt.

igår åkte jag o älskling ut en sväng till lillebror Jimmie, mysiga svägerskan Jenny, Julian o Milo där vi lämnade Milos försenade födelsedagspresenter, 2st sällskaps spel. Vi fikade, mös bebis o pratade lite sen åkte vi hem o då hade Amanda bakat bullar så blev en bulle o ett avsnitt law and order innan sängen.

Idag har varit en sjukt mysig dag med lillebror Christoffer o min storprins Neo.. först åt vi lunch hemma köttbullar o makaroner var beställt från prinsen, sen lämnade vi Neo en sväng hos älskling på jobbet där dom körde lite truck o grejer medans jag o brorsan var på leksaksaffären o köpte födelsedagspresenter från han o mamma till Neos födelsedagskalas som är på lördag. Till älsklings jobb igen o köpte badshorts till storprinsen och proteinpannkakor av märket Muscle Moose som nu var på kampanj o smaken golden syrup, ska testa dom imorrn tror jag så ska ni få veta vad jag tyckte.. Köp dom HÄR.

Hämtade med prinsen igen o sen till guldkroksbadet (gratis tempererat utomhus) i Hjo och badade o lekte o jag motionssimmade även 300m. Vidare med sightseeing tåget i Hjo som var väldigt mysigt att få kika runt med o man fick lite fakta om Hjo som vi inte visste. Efter det blev de glass på moster elins glassrestaurang, en promenad i Hjo o sen tillbaka till Skövde o upp på berget där vi lekte lite o även min älskade Malin, svåger Fredrik, Mikaela o Corre kom upp så barnen lekte lite. Flera ggr under dagen har Neo sagt hur mysigt vi har det och att det bara varit pappa, han o faster, värmer såå i hjärtat med hans ord, pussar, kramar, hålla i handen o mys med mig o Krille 💗💗 Efter det körde jag hem Neo o lillebror och tog en snabbkaffe på stan med Malin på rådhuset innan jag åkte hem och åt middag; Amanda:s sjuukt goda kyckling enchiladas 😍 NU är jag helt utmattad psykiskt och en väldig värk i ryggen så blir en fortsatt väldigt lugn kväll men det har varit värt det. I present på lördag kommer Neo från mig o Dennis få enmed radiostyrd bil och sen får han nerf gevär (skjuter skumgummipatroner) en byggsats lego från lego city och låtsasbajshögar från lillebror o Mamma.

Min underbara älskade make träffar killen han e kontaktman till så får se när han är hemma, saknar han redan 💗 Du är pusselbiten som saknades mig, min amdra hälft och luften jag andas, blev så lycklig när vi blev hustru och man o finns ingen som har en sån underbar make som du, älskar dig min skatt, tillsammans för evigt 💗

Trots att jag mår så jävla dåligt psykiskt just nu så behövdes verkligen denna dagen med lillebror o Neo o trots att jag får lida för det nu så har det varit såå värt det 💗

Älskar alla mina syskonbarn (och Corre) något tokigt mkt o är lika mysigt varje gång jag är med dom, är dock väldigt noga med att känna efter så jag verkligen orkar o klarar av att träffa dom när jag mår som jag gör så jag inte bryter ihop inför dom, mina älsklingar ska inte behöva se mig i ett sånt skick o bli oroliga eller rädda för mig 💗💗

Imorrn ska det handlas vitkål då de ska göras kålpudding till middag och sen blir det nog även en sväng hem till Amanda.

Älskar dig lillebror över allt på denna jord, för mig är du inte bara en bror utan även min bästa vän och lite som en väldigt gammal extrason 😘 💗

Om Linda

34 årig tjej som bor med min pekingese valp Gizmo och är gift med min make Dennis i den lilla hålan Skövde.. Här får ni följa mitt liv som bipolär och borderline med alla diagnoser som det innebär, min resa efter min gbp operation i oktober 2014 och mitt liv i största allmänhet. Kommentera gärna och undrar ni över något, fråga :) R.I.P Leya som var tvungen att avlivas den 30/8 -15- 12:16 tog våran älskade lilltjej sitt sista andetag och vi saknar henne varenda vaken minut.
Det här inlägget postades i Förhållanden, Happy Days, Kost och Motion, Mat & Bak, pyssel, Sex., Shopping., Sjukdom o Hälsa., Tankar o Funderingar, Uncategorized, Unhappy Days, vänskap och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

