Körning, frukost, gymmet đŸ’Ș

Kom hem efter landvetter körningen vid 6. Gjorde ordning havregrynsgröt och kaffe till frukost, gav lillfisen Gizmo mat och jar precis slĂ€ppt av Ă€lsklingen pĂ„ jobbet. Nu bĂ€r det av mot gymmet för första passet pĂ„ ca 2,5mĂ„n. Detta ska nog gĂ„ bra đŸ’Ș se om nĂ„gon vill umgĂ„s lite efterĂ„t 🙂

Om Linda

34 Ärig tjej som bor med min pekingese valp Gizmo och Àr gift med min make Dennis i den lilla hÄlan Skövde.. HÀr fÄr ni följa mitt liv som bipolÀr och borderline med alla diagnoser som det innebÀr, min resa efter min gbp operation i oktober 2014 och mitt liv i största allmÀnhet. Kommentera gÀrna och undrar ni över nÄgot, frÄga :) R.I.P Leya som var tvungen att avlivas den 30/8 -15- 12:16 tog vÄran Àlskade lilltjej sitt sista andetag och vi saknar henne varenda vaken minut.
Det hÀr inlÀgget postades i FörhÄllanden, Kost och Motion, Tankar o Funderingar, vÀnskap och har mÀrkts med etiketterna , , , , , , , , , . BokmÀrk permalÀnken.

Kommentera

