Hit The Road đŸ’—

I fredags var jag, Ken, Amanda och Max ivĂ€g i Jkp o spelade Ă€ventyrsminigolf vid Rosenlundsbadet. Jag kan verkligen rekommendera er att Ă„ka dit om ni gillar minigolf, bra priser 60kr för vuxen o riktigt roliga banor. SjĂ€lvklart vann jag överlĂ€gset 😂


Efter golfen i fredags kom vi hem o dĂ„ var det dags för Max att tatuera mig. Jag ville ha en blĂ„ döskalle uppe ovanför brösten och det blev bra förutom att fĂ€rgen inte ville sĂ€tta sig tillslut, antagligen pga att jag redan har ett par nyomgjorda vingar pĂ„ ryggen som hĂ„ller pĂ„ o lĂ€ker. SĂ„ vi fĂ„r avvakta nĂ„gra dagar o fylla i den igen 💗

Även Ă€lskling gjorde en tatuering.

IgÄr var vi o kollade nÀr Ken tÀvlings sköt i Sm. Han gick till final men tyvÀrr gick det inte sÄ bra dÀr som vi hade hoppats pÄ.

Jag tÀvlade i luftgevÀr nÀr jag var yngre o Àlskade det, idag klarar jag tyvÀrr med ryggen inte att skjuta med gevÀr men jag ska testa börja skjuta luftpistol istÀllet. Gillar jag det sÄ kommer jag fortsÀtta och Àlskling ska testa börja skjuta han med med 9mm gevÀr. FÄr vÀl se hur de slutar om det e nÄgot vi kÀnner att vi vill fortsÀtta med.

Idag sov jag till 2. Kom efter mkt om o men upp ur sÀngen med riktig ryggvÀrk men efter en vÀrktablett blev de bÀttre o jag stÀdade köket och plockade ordning lite i vardagsrummet. NÀr Àlskling kom hem tog han tvÀtten och sen har han hjÀlpt mig börja sÀtta upp min fotovÀgg. Inte klart Àn utan fÄr fortsÀtta i veckan, men en bra början iallafall

Om en timme kommer Karro hit och vi ska tjöta lite skit o umgĂ„s innan vi sĂ€tter oss i bilen runt halv 1-1 tiden och Ă„ker mot Landvetter för att hĂ€mta mina pinglor Malin o Tessan efter en vecka i Turkiet, som jag saknat dom 💗 sjukt tacksam att Karro följer med sĂ„ jag slipper köra ensam hela vĂ€gen dit, min lilla böna 😘

Nu ska jag lĂ€gga mig o slappa en stund sĂ„ jag iallafall fĂ„r vila kroppen. NĂ€r jag kommer hem imorrn bitti ska jag Ă€ta frukost, köra Ă€lskling till jobbet strax före 7 och sen upp till gymmet innan jag Ă„ker hem o lĂ€gger mig.. ÄNTLIGEN ska jag börja trĂ€na igen, sĂ„ jĂ€vla underbart skönt att fĂ„ komma igĂ„ng igen.

Ha en trevlig kvĂ€ll 💗

Om Linda

34 Ärig tjej som bor med min pekingese valp Gizmo och Àr gift med min make Dennis i den lilla hÄlan Skövde.. HÀr fÄr ni följa mitt liv som bipolÀr och borderline med alla diagnoser som det innebÀr, min resa efter min gbp operation i oktober 2014 och mitt liv i största allmÀnhet. Kommentera gÀrna och undrar ni över nÄgot, frÄga :) R.I.P Leya som var tvungen att avlivas den 30/8 -15- 12:16 tog vÄran Àlskade lilltjej sitt sista andetag och vi saknar henne varenda vaken minut.
Det hÀr inlÀgget postades i FörhÄllanden, Happy Days, Kost och Motion, pyssel, Sjukdom o HÀlsa., Tankar o Funderingar, tatueringar, Uncategorized, Unhappy Days, vÀnskap och har mÀrkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . BokmÀrk permalÀnken.

Kommentera

