Körkortet tillbaka = Roadtrips :D

Igår hade spärrtiden på mitt körkort gått ut så jag fick börja köra igen efter 2mån tillbakadragning. Började dagen med att klippa klorna på Gizmo och trimma honom, min pälskling blev såå fin o ser ut som en valp igen 💗

Efter det stack jag, Amanda och Ken iväg till Västerås o hämtade Max och sen vidare till hans studio i Stockholm där han skulle hämta tatueringssakerna och sen gav vi oss hemåt igen.. det var varmt o klibbigt som fan men med bra Ac i bilen o trevligt sällskap funkar allt 💗💗

Nu blir det strax en roadtrip igen. Vi ska dra till Rosenlundsbadet i Jkp o spela äventyrsminigolf och efter det ska vi hem och umgås o mysa sen imorrn ska vi åka o kolla när Ken ska tävla i sm i skytte 😀

Nedan en bild på mig o Mandis precis innan vi ska dra, faan va snygga vi är  😍😘 Powerpuff pinglorna 💗

Om Linda

34 årig tjej som bor med min pekingese valp Gizmo och är gift med min make Dennis i den lilla hålan Skövde.. Här får ni följa mitt liv som bipolär och borderline med alla diagnoser som det innebär, min resa efter min gbp operation i oktober 2014 och mitt liv i största allmänhet. Kommentera gärna och undrar ni över något, fråga :) R.I.P Leya som var tvungen att avlivas den 30/8 -15- 12:16 tog våran älskade lilltjej sitt sista andetag och vi saknar henne varenda vaken minut.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

