Födelsedag o 7 årig förlovningsdag.

Är så jäkla trött o seg. Har varit det några dagar och har antagligen att göra med att jag har så ont som jag har.. Lillebror Jimmie kom in igår o har sovit här inatt. Han ska även sova här tills imorgon ❤ Ninni har varit inne hos mig i veckan o har hjälpt mig både med Gizmo och igår tvätten.

Idag kom mamma, hon ska sova hos lillebror inatt och sen ska både hon, lillebror o Neo sova här imorrn ❤ Har saknat henne så jäkla mkt så helt underbart att få kramas med henne igen.. Vi var o hämtade Neo på fritids och nu ligger vi i soffan o slappar lite o dom väntar på att Krille ska komma hem från jobbet så dom kan åka hem till honom..

Imorgon fyller jag år, 33 år blir jag, shit vad tiden går fort. Jag o älskling firar även 7 årig förlovningsdag, det är ju mer o fira än födelsedagen tycker jag haha 😄 Min älskade man o jag, det är vi två o Gizmo som ska leva ett långt o lyckligt liv ☺

Strax efter 11 kommer Ninni med familj (Ninni bakar tårtorna åt mig, tack gumman!) o så kommer Jenny så ska vi fika o umgås lite och när dom åkt så vid 5 tiden kommer mamma och dom så ska vi äta tacos och mysa lite ❤

Nu ska jag umgås lite med mamma innan dom åker igen ❤

Om Linda

34 årig tjej som bor med min pekingese valp Gizmo och är gift med min make Dennis i den lilla hålan Skövde.. Här får ni följa mitt liv som bipolär och borderline med alla diagnoser som det innebär, min resa efter min gbp operation i oktober 2014 och mitt liv i största allmänhet. Kommentera gärna och undrar ni över något, fråga :) R.I.P Leya som var tvungen att avlivas den 30/8 -15- 12:16 tog våran älskade lilltjej sitt sista andetag och vi saknar henne varenda vaken minut.
Det här inlägget postades i Förhållanden, Happy Days, Sex., Sjukdom o Hälsa., Tankar o Funderingar, vänskap och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.